20091219

'00s / #2 / 'Turn on the Bright Lights' - Interpol (2002)



Τώρα τι να πω γι'αυτό το δίσκο; Άμεσα ή (κυρίως) έμμεσα, σημάδεψε τις παρέες μου, τις φιλίες μου, το lifestyle μου, τα συναισθήματά μου και την αισθητική μου για όλη την ενήλικη ζωή μου.

~-~-~

Οι Interpol σημαίνουν για μένα τόσα πολλά που θα ήμουν διατεθειμένος ακόμα και να παρατήσω μια ολόκληρη παρέα με την οποία έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό για μια ολόκληρη μέρα, προκειμένου να στηθώ στο κάγκελο από τις 12.00 το πρωί, και να μη φάω ή πιω απολύτως τίποτα και να μην έχω άνθρωπο να του μιλήσω για όλη την υπόλοιπη μέρα, ώστε να μπορέσω δω τον Paul Banks να τραγουδάει μες στη μούρη μου κατά τις 20.00 το βράδυ το Evil ενώ βρέχει.
Όχι οτι έχει συμβεί τίποτα τέτοιο, προς θεού.

~-~-~

Εν κατακλείδι. Έχεις μελαγχολήσει, είναι Σάββατο βράδυ, στο κέντρο έχει μόλις ρίξει ψιλόβροχο, κι εσύ περπατάς με τους Interpol στο iPod σου.
Τέλος.

~-~-~

I gave a lot to you.
I take a lot from you too.
You slave a lot for me.
Guess you could say I gave you my edge.

But I can't pretend I need to defend some part of me from you.
I know I've spent some time all lying.

I can't pretend I don't need to defend some part of me from you.
I know I've spent some time all lying.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: