20081211

#9 / 'Modern Guilt' - Beck


Έχει αλλάξει εμφανώς πια κατεύθυνση ο ήχος του αλλά μου είναι φοβερά ευχάριστος, το καλοκαίρι σχεδόν δεν άκουγα τίποτα άλλο, και βρίσκω φοβερά ενδιαφέρων ανάμεσα στον διασκεδαστή και τον καλλιτέχνη μέσα του. Το 'Volcano' λέει πολλά πάνω σε αυτό, αλλά δε θα ανεβάσω αυτό εγώ, γιατί το 'Gamma Ray' mp3 σχεδόν το έλιωσα κι ας μην είχε φυσική υπόσταση, και γιατί είναι γαμώ τα κομμάτια, και γιατί με αυτό ντύσαμε το trailer στο φεστιβάλ και γενικότερα το αγαπώ πολύ.

Beck - Gamma Ray

.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος! Προσωπικό κόλλημα το Chemtrails, αν και όποιο και να πιάσει κανείς είναι διαμάντι...

dark tyler είπε...

Ναι, ήθελα αρχικά να βάλω το άλμπουμ πολύ πιο ψηλά, αλλά από τα δύο καλοκαιρινά μου κολλήματα μόνο το ένα έζησε για να δει το φως του iTunes μέχρι και τώρα, οπότε ο Beck υποχώρησε μερικές θεσούλες.

Ανώνυμος είπε...

εγώ ήδη αισθάνομαι τύψεις που τον έστειλα στα τάρταρα, αλλά όταν έφτιαχνα τη λίστα είχα καιρό να ακούσω το άλμπουμ. άνετα θα έμπαινε στη εκάδα αν ξεκινούσα τώρα. μου αξίζει λιθοβολισμός!

dark tyler είπε...

Xα, φαντάζομαι όλοι θα έχουμε από ένα τέτοιο. Εγώ τις προάλλες θυμήθηκα ας πούμε οτι των Indelicates το άλμπουμ είναι του 2008-- άσχετα που το είχα ακούσει πριν καμιά διετία.