20131210

#blogovision 2013 / 11

νούμερο έντεκα:
miley cyrus - bangerz

* true story: ρώτησα σε ένα θρεντ με μεταλλάδες μια γνώμη. "να βάλω πιο ψηλά ke$ha ή miley;". η απάντηση, "miley εννοείται. να πεις ότι στο είπαμε κιόλας." very well! (και σκέψου ότι στην αρχή αναρωτιόμουν μήπως να πετάξω έξω τη sky ferreira για να βάλω τη miley στη θέση της στο #20.)

* μερικά πράγματα που μου αρέσουν πολύ σε αυτό το άλμπουμ: ο τίτλος. η σπάνια φορά που η ανόητη ανορθογραφία περιέργως λειτουργεί. 'bangerz' > 'reflektor' πχ. 

* το εξώφυλλο, με τα χρώματα, με τη γραμματοσειρά, με το νέον, με τα δέντρα από πίσω, με την όλη αίσθηση πως είναι κάτι που έχει ξεφύγει από κάποια καλοκαιρινή '80s εφηβική κωμωδία με τον tom cruise.



* το #GETITRIGHT. βάλε να παίζει αυτό το κομμάτι, κοίτα το εξώφυλλο του άλμπουμ, και πες μου ότι δε σκέφτεσαι άραγμα σε εξωτικά μπιτς μπαρ φτιαγμένα από μπαμπού, πίνοντας χυμό ανανά στυμμένο από τους ομορφότερους ανθρώπους που έχεις δει στη ζωή σου.

* (από τη μία ο τίτλος του κομματιού είναι σίχαμα σκέτο, από την άλλη μου αρέσει που μπορώ να τον χρησιμοποιώ αυτούσιο στο twitter και να βγαίνει μια φράση πολλαπλής σημασίας χωρίς να έχω καν πει κάτι. τι έξυπνο τρυκ!)

* το we can't stop ηγείται μιας τίμιου μεγέθους αρμάδας #amazing (#getitright #GETITRIGHT) ποπ κομματιών. με μια πρόχειρη μέτρηση υπάρχουν 6 κανονικότατα single-worthy κομμάτια εκεί μέσα.



* πάνω από όλα το wrecking ball που είναι φυσικά κομματάρα.

* δεν έχω δει το βίντεο ούτε μία φορά btw, οπότε έχω ένα τεράστιο pop culture blind spot εκεί πέρα. καμιά φορά βοηθάει.

* ALL YOU EVER DID WAS ΡΕ-Ε-ΕΚ ΜΗΗΗ.

* don't you ever say i just walked away i will always want you [-σιωπή-] I CAME IN LIKE A WREEEECKING BAAAAALL

amazing.

Δεν υπάρχουν σχόλια: