20131206

#blogovision 2013 / 14

νούμερο δεκατέσσερα:
ke$ha - warrior

* αυτό είναι κάπως άβολο κυρίως λόγω του πόσο καιρό είχα περάσει μισώντας την ke$ha. αλλά δε φταίω εγώ, γιατί το warrior είναι φανταστικό.

* γιατί το only wanna dance with you είναι strokes.

* γιατί το dirty love είναι εφηβικός iggy pop.



* γιατί το crazy kids μου κολλάει συνεχώς και ασταμάτητα.

* γιατί ήταν μες στα 4-5 καλύτερα live που είδα φέτος, γκαρίζοντας την ηδονιστική γκλαμ ποπ της ανάμεσα σε φουσκωτά πόδια, γυμνά κορμιά και ψεύτικες (;) κατάνες.

* γιατί, κυρίως γιατί, το die young.

* το die young είναι η ποπ νεανική έκσταση σε όλο της το μεγαλείο. όταν το ακούω, κάθε φορά που το ακούω, 14-15 μήνες μετά, μες στο κεφάλι μου συμβαίνει αυτό κι αυτό κι αυτό κι αυτό κι αυτό κι αυτό κι αυτό. είναι άκοπα το αγαπημένο μου κομμάτι την τελευταία διετία.



***
περισσότερες εικόνες, βίντεο και #apopseis για το live της ke$ha, στο uber-post από το werchter.

κάπου χωμένη είναι και μια γνώμη για τους black angels (lol) που δεν έπαιρνα και όρκο αν τους είχα όντως δει ή όχι.


σήμερα άκουσα πάρα πολύ αυτό το κομμάτι επειδή το βρήκα στα unsent του shazam μου, τα έστειλα και μου επέστρεψε αυτό σαν αποτέλεσμα. δεν ξέρω από πότε είναι εκεί, (υποπτεύομαι όμως), αλλά τώρα που το βρήκα, το γονάτισα.

'η γωνιά του ντζ', διπλό εορταστικό επεισόδιο (δεν ξέρω τι γιορτάζουμε, την ke$ha ίσως). επεισόδιο τέσσερα, δομοκός. επεισόδιο πέντε, κοκορόζει.

banks. την άκουσα πρώτη φορά πριν 3 μέρες και το last.fm λέει πως την έχω ήδη σκρομπλάρει 188 φορές. κι αυτό χωρίς να μετράμε τις φορές που έχω δει αυτό το βίντεο.

banks 2. συμπτωματικά ή όχι, τέτοιες μέρες πέρσι άκουγα πολύ το warrior, και να που επιβίωσε έναν χρόνο και μπήκε στην 20άδα. δεκέμβρη πρωτοάκουσα κι ένα άλλο άλμπουμ βέβαια, που είναι πολύ (πολύ) πιο ψηλά, και εικάζω πως εκείνο θα είναι περισσότερο κοντά στην τύχη του άλμπουμ της banks όταν αυτό βγει ΑΝΤΕ.

κοιτώντας το last.fm βρήκα το ωραιότερο στιγμιότυπο που έχει συμβεί ποτέ στα στατιστικά μου:


11
12
13
9
14
8

Δεν υπάρχουν σχόλια: