20131205

#blogovision 2013 / 15

νούμερο δεκαπέντε:
!!! - thri!!!er

* να παραδοθώ κι εγώ στην κατάρα του "αν η μπλογκοβίζιον γινόταν καλοκαίρι"; μπα, γάμα το, τι σημασία έχει. δε θα ήταν ποτέ δεκάδα αυτό το άλμπουμ, αλλά δεν πειράζει.

* δεν πειράζει γιατί ποτέ δεν θα ήταν εκείνο το Σημαντικό Άλμπουμ, παρά εκείνο το χορευτικό διαμαντάκι που θα το πετυχαίνεις στο άσχετο, θα αναγνωρίζεις πάντα αυτό το τέλειο εξώφυλλο και θα βγάζεις πάντα ένα ενστικτώδες "ρε, τι γαμάτο αλμπουμάκι που ήταν αυτό;".



* θα ξεκινήσεις να κουνιέσαι με αυτά τα funky τουκ-τουκου-τούκου που ανοίγουν το δίσκο με το even when the water's cold.

* θα αρχίσεις να χορεύεις σα να είναι η κίνηση μεταδοτική όταν μπαίνει το one girl / one boy σε κάποιο μπαρ κι όλοι είναι σε φάση "ρε ποιο είναι αυτό το κομμάτι κάτι μου λέει".

* θα πας να πάρεις κι άλλη μπύρα όταν μπει το slyd γιατί είναι το κομμάτι που δε μπορείς να χορέψεις αλλά που πάντα θα σε προετοιμάζει για κάτι που ακολουθεί.

* θα κάνεις και στροφές χορεύοντας, δεν γίνεται να τις αποφύγεις. ίσως συμβούν και γοφοί.

 


τους είδα το τελευταίο πρωινό της πρώτης μου φοράς στο werchter. είχα πάει για να πιάσω κάγκελο για τους interpol πέντε ώρες πριν χωρίς να έχω ιδέα ποιοι είναι ή τι μουσική παίζουν. χόρευα σχεδόν μόνος μου, το αποτέλεσμα.

ήταν πολύ νωρίς να τους έχω δει, γιατί από τότε συνεχίζουν να βγάζουν μόνο κέφι κι εγώ τότε δεν ήξερα καν τι είδους μουσική παίζουν. θα πρέπει κάτι να γίνει.

'η γωνιά του ντζ', επεισόδιο τρία, crossover event με 'το μπάρμπεκιου του 3η'.

kanyewatch: μετά τα spin και stereogum ο kanye πήρε και το #1 στο av club, ενώ βγήκε 2ος στα rolling stone και nme. έχει βγάλει τον δίσκο της χρονιάς αλλά εντάξει, πηδάει την καρντάσιαν οπότε θα συνεχίσουμε να τον κοροϊδεύουμε, λολ πώς τον γλεντάμε έτσι.

o don rosa μου έστειλε ξανά μέιλ! αυτό ήταν το καλό. #soon

είπαν για την λίστα 'μπλογκοδώδεκα': "παιδια δεν ακουω μπιμπερ και girls aloud ειχα βαλει μια λιστα του ταιλερ".

προσπαθώ εδώ και τρεις μέρες να γράψω μια-δυο γραμμές για τη banks και τελικά καταλήγω συνεχώς να αυτολογοκρίνομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: