20131204

#blogovision 2013 / 16

νούμερο δεκαέξι:
the men - new moon

* το προηγούμενό τους είχε μέσα τον υπερ-κόμματο open your heart αλλά κατά τα άλλα δεν πρέπει να το είχα ακούσει μια φορά ολόκληρο.

* αυτό για κάποιο λόγο μου έκατσε καλύτερα, ίσως επειδή φλωρεύουμε με κάπως παράλληλο τρόπο. σε 6 χρόνια οι men θα κάνουν eletro pop με vintage '80s πινελιές έτσι όπως πάει.

* έχω ακούσει το άλμπουμ ένα σωρό φορές κι ακόμα δεν έχω καταλάβει τι δουλειά έχει αυτό το εναρκτήριο κομμάτι εκεί πέρα. δεν είναι απλά ότι είναι βλακεία, είναι βλακεία που μοιάζει να ξέμεινε από ηχογράφηση άλλης μπάντας κατά λάθος στο σκληρό της κονσόλας.

* κάπου ανάμεσα σε αυτό και στο προηγούμενο, τους είδα live στο αν και ήταν φανταστικοί, ένα ασταμάτητο κοπανητό από την αρχή ως το τέλος. ούτε που θυμάμαι ή με ένοιαζε τι παίζαν.

* without a face / i saw her face / i see no one. παιδιά σοβαρά, παίχτε λίγο με τους τίτλους σας. ανά πάσα στιγμή δεν θυμάμαι ποιο από τα παραπάνω είναι ποιο, οπότε πάντα διαλέγω να ακούσω το electric.



σήμερα 'σχολίασα' την 3η μέρα της blogovision για το jumping fish (χαμός) και βασικά αυτό που μου έμεινε είναι ότι θέλω να συνεχιστεί 'η γωνιά του ντζ'.

να πχ το δεύτερο επεισόδιο #less_than_tree #ston_blogger_den_mporw_na_kanw_kardoula

ο don rosa μου έστειλε κι άλλο μέιλ. this is turning into a bromance.

πήρα ακουστικά για το κινητό που μου είχαν χαλάσει από πάντα και ποτέ δεν αποφάσιζα να πάρω καινούρια και τελοσπάντων έβαλα να ακούσω μουσικη που είχα μέσα και διαπίστωσα πως οι ανανεώσεις σταματούσαν στην περσινή blogovision. θυμήθηκα ένα σωρό κομματάρες που έλιωνα πέρσι και φέτος τις έχω ξεχάσει.

τo έκανα και λίστα στο spotify. έχει 90 γαμάτα περσινά κομμάτια αλλά όχι το open your heart των men που λείπει από το spotify!

Δεν υπάρχουν σχόλια: