20131203

#blogovision 2013 / 17

νούμερο δεκαεφτά:
the national - trouble will find me

* το trouble will find me είναι ένα προφανώς καλό, προφανώς μη σπουδαίο άλμπουμ. το να αγαπώ το στάνταρ που κάνουν οι national μου είναι περίπου δεδομένο.

* ωστόσο το live τους το περασμένο καλoκαίρι ήταν το καλύτερο που τους έχω δει ως τώρα.

* και ακούμπησα το χέρι του matt berninger.

* και δυο μήνες μετά έπινα μπύρες με τον αδερφό του και του έδειξα τη φωτογραφία που είχα πάρει τότε. ήταν μια πολύ περίεργη χρονιά.


υποθέτω ποτέ δεν είναι άσχετη στιγμή να λινκάρω εκείνη την κατάθεση λατρείας για τους national που είχα γράψει όταν πρωτοέσκασε το trouble will find me.

το mistaken for strangers ήταν επίσης φανταστικό ντοκιμαντέρ, αλλά όχι ως ντοκιμαντέρ-για-τους-national. ως goofy mockumentary για την αδελφική αγάπη που θα σε κάνει να θες να τηλεφωνήσεις στον αδερφό σου με το που βγαίνεις από την αίθουσα.

μιλώντας για αδερφούς, ο kanye west έχει ήδη αρχίσει να τα σηκώνει αριστερά και δεξιά, άπιστοι θωμάδες. στο spin και στο stereogum. δεν θα τον έχω στο #1 μου γιατί το βρίσκω δύσκολο να αγαπήσω το συγκεκριμένο άλμπουμ σαν άλμπουμ (περισσότερο το γουστάρω σαν κεφάλαιο στην συνεχιζόμενη kanye west music saga παρά σαν συλλογή μουσικής που με παθιάζει) όμως το ότι τόσοι πολλοί συνεχίζουν να τον αμφισβητούν ως καλλιτέχνη, με ξεπερνά.

άλλα πράγματα που με ξεπερνούν απόψε: ότι ήρθαν κοινόχρηστα 46 ευρώ και το σπίτι μπήκα και είναι μπούζι* ότι υπήρξαν άνθρωποι στη διάρκεια της χρονιάς που πίστεψαν πως οι seahawks δε θα παίξουν στο super bowl* ότι μου έστειλε e-mail o don rosa* ότι υπάρχουν τοπ-10 τηλεοπτικής χρονιάς χωρίς το good wife* σοβαρά, μου έστειλε e-mail o don rosa.

με προκαλούν να πάω στο live των kylesa στις 14 φλεβάρη στο αν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: