20131202

#blogovision 2013 / 18

νούμερο δεκαοκτώ:
phosphorescent - muchacho

* ένας πόνος, μια φωνή κι ένα τέλειο φίλτρο instagram για εξώφυλλο.

* αυτό που πάει να κάνει ο μουτσάτσος είναι φανταστικό ούτως ή άλλως, αν όμως το άλμπουμ ήταν περισσότερο όλο σαν το muchachο's tune τότε θα πήγαινε σφαίρα δεκάδα.

* μου θυμίζει micah p. hinson. τι κάνει αυτές τις μέρες ο micah p. hinson; μου λείπει. ο phosphorescent (τι ωραία λέξη) είναι ό,τι πιο κοντινό αλλά δε τον φτάνει.


η θέση 18 παραείναι νωρίς για να εμφανιστεί το πρώτο Άλμπουμ Που Αισθάνομαι Άσχημα Που Βάζω Τόσο Χαμηλά. για να αισθανθώ καλύτερα θυμίζω στον εαυτό μου πως οι θέσεις της κάτω δεκάδας δεν έχουν πάρα πολλή σημασία, τα άλμπουμ είναι λίγο ως πολύ ανταλλάξιμα εκεί μέσα. από το #10 και πάνω αρχίζω να έχω αληθινά ισχυρή άποψη για τις θέσεις.

βρήκα το τελευταίο ίχνος του micah p. hinson, δεν έχει βγάλει άλμπουμ από το 2010 παρά αυτό το κομμάτι...; άντε ρε φίλε, τι γίνεται;

η blogovision μου ζήτησε να σχολιάσω την 3η μέρα του διαγωνισμού, το οποίο θα έχει γέλιο υποθέτω, αλλά να ακολουθείς τον george the beast δεν είναι εύκολο task.

τώρα πλέον έχω ξεκάθαρα γυρίσει το spotify στη δισκογραφία του micah. καλό βράδυ *βγάζει ουίσκι*

Δεν υπάρχουν σχόλια: