20141210

2014. 11. the raveonettes. pe'ahi.



Opening statements: Για τους καινούριους φίλους, οι Raveonettes είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα και στο Gagarin τον Γενάρη θα κλαίμε αγκαλιά όλοι μαζί.

Το ξεκάθαρα καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ: Killer in the Streets, εκεί ψηλά στο πάνθεον των καλύτερων κομματιών τους. You'll go first and I'll grieve πάνω σε μια από τις αγαπημένες μου μελωδίες τους.

Οι 3 κατά τα άλλα πιο τέλειες στιγμές του άλμπουμ: Το μπάσιμο στο Sisters /// Το κουπλέ του Rains of May /// To When autumn comes I'm over you του Summer Ends. Γενικά μόνο χειμώνας.

Closing statements: Την προηγούμενη φορά που είχαν έρθει είχα κάνει Q&A με τον Sune Rose Wagner για ένα σάιτ που δεν υπάρχει πια. Ένα ενδεικτικό κομμάτι της συνέντευξης:

Γιατί σε εμπνέουν οι ανεκπλήρωτοι έρωτες;
Η δυστυχία είναι δωρεάν και συμβαίνει σε όλους μας, ενώ η ευτυχία συνήθως κοστίζει και είναι σπάνια.

Παρακάτω του ζήτησα να μου πει μια όμορφη ιστορία από όταν έφτιαχνε το Lust, Lust, Lust κι εκείνος μου είπε για την κοπέλα του που έκανε αποτοξίνωση από τον εθισμό στις μεθαμφεταμίνες.

Η αφίσα εκείνης της συναυλίας, ξεριζωμένη από έναν τοίχο σε κάποιο δρομάκι της Αθήνας, είναι το μοναδικό πράγμα στον τοίχο πάνω από το κρεβάτι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: